Puszka na kawe_Coffee can


Łatwy i przyjemny projekt- oklejana metalowa puszka na kawę.

Do wykonania użyłam:
- karbowaną puszkę po kawie
- pędzle
- białą farbę akrylową
- klej do decoupagu
- serwetkę
- lakier do wykończenia
- dużo cierpliwości

Najpierw pomalowałam puszkę na biało, a po przeschnięciu farby posmarowałam ją dokładnie klejem do decoupagu. Gdy klej trochę przeschnął, przyłożyłam fragment serwetki (zewnętrzną warstwę z nadrukiem) i lekko docisnęłam ją palcami. Dociskamy w jednym kierunku, aby wygładzić ewentualne fałdki. Serwetkę przykładamy stopniowo, nie całą na raz. Na koniec zabezpieczamy lakierem.




A nice and easy craft project to make- a personalized coffee can.

I used:
- an old coffee can
- brushes
- white acrylic paint
- decoupage glue
- a napkin
- some finish varnish
- a lot of patience

First, I painted the can white. Next, I put glue over it and waited till it was half dry. Finally, I pressed the napkin (upper layer) against the can. You need to do it with gentle strokes, moving in one direction. Also, you want to work your napkin piece by piece, don’t try to glue all of it at once. I finished w/ a couple of layers of varnish.


 

0 comments:

Post a Comment

 

Flickr Photostream

Followers

Twitter Updates

Translate

Meet The Author