Podkladki recznie malowane_hand painted cup pads

Przerobiłam stare podkładki na szklanki. Wzór, tym razem, ręcznie malowałam.

Do wykonania użyłam:
-       farb akrylowych (czarnej i białej)
-       grafiki z Graphic Fairy
-       miękkiego ołówka
-       lakieru syntetycznego do zabezpieczenia pracy

Na pomalowane na biało podkładki przeniosłam kontury obrazka (użyłam do tego miękkiego ołówka). Potem, powoli i cierpliwie malowałam kolarzy, najtrudniej było z kołami! Całość zabezpieczyłam lakierem syntetycznym.




Hand painted cup pads.

I used:
-       Black and white acrylic paint
-       print outs from Graphic Fairy
-       soft pen to transfer the contours
-       synthetic varnish

I painted the cup pads white first and then, using a soft pencil, I transferred the contours of the graphic onto the pads. Next, I painted the images with black acrylic paint- it must have taken hours to complete, but I really enjoyed it. The pads are topped with a couple of layers of syntactic varnish.






1 comments:

  1. Całe "stadko" rowerzystów ? Tylko gdzie oni tak pędzą ??
    http://pakamerka.blogspot.com/

    ReplyDelete

 

Flickr Photostream

Followers

Twitter Updates

Translate

Meet The Author